SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne strani Studia Lepote Monique so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna stran Studia Lepote Monique je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. z naslovom Gubčeva ulica 6, 3000 Celje. Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran Studia Lepote Monique. Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.nohti-monique.si urejata z spodnjimi splošnimi pogoji.
Na naši spletni strani www.nohti-monique.si lahko najdete izdelke za  nohte proizvajalcev GEL II, LA PALM PRODUCTS (Gel II), FAMOUS NAMES, NK COSMETICS, WAX:ONE,  FOOTLOGIX, Slicare, NDED, GREENIK in ti so razdeljeni v posamezne skupine. Ko najdete želeni izdelek, je poleg njegovega naziva navedena tudi količina in cena- če le ta ni navedena nas kontaktirajte na mail [email protected], ter praviloma opis izdelka. Za več informacij o izdelku,  način uporabe, se lahko obrnete na naše kontakte. V primeru, da boste izdelek naročili, bo na izdelku deklaracija z opozorili. Za nekatere izdelke lahko na vašo željo dobite tudi podrobna navodila za uporabo.
Za potrditev nakupa velja oddaja naročila preko spletne trgovine na spletnem mestu www.nohti-monique.si, elektronske pošte [email protected] ali po telefonu 051 358 402.
Ob nakupu kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Pogoji nakupa na spletnem mestu www.nohti-monique.si, ter se z njimi strinja.
Po oddanem naročilu boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

POSTOPEK NAKUPA

Nakup kot registriran uporabnik
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino www.nohti-monique.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu MOJ RAČUN zgodovino preteklih naročil.
Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite z klikom na gumb NADALJUJ. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono V KOŠARICO. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej.
Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb NA BLAGAJNO ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:
1. KOŠARICA: Ko kliknete na gumb POGLEJ KOŠARICO, lahko poljubno spreminjate količine izbranih izdelkov in zraven pritisnite gumb POSODOBI KOLIČINE.
Sledi gumb NA BLAGAJNO.
2. NA BLAGAJNI:

    1. MOŽNOST NAKUPA: Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. Lahko pa nakup izvedete  tudi kot “gost” in pri vsakem naročilu vnesete vse potrebne podatke za dostavo.
    2. NASLOV PLAČNIKA: Preverite svoje podatke za dostavo in kliknete gumb NADALJUJ.
      Sledi gumb PODROBNOSTI DOSTAVE.
    3. PODROBNOSTI DOSTAVE: Izberete naslov za dostavo (ali obstoječi naslov ali novi).
      Kliknite gumb NADALJUJ.
    4. NAČIN DOSTAVE: Izberete način dostave za naročilo.
      Kliknite gumb NADALJUJ. Sledi NAČIN PLAČILA.
    5.  NAČIN PLAČILA: Izberite način plačila za nakup in obkljukate ikono, kjer piše da ste prebrali splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Sledi gumb NADALJUJ.
    6. POTRDITEV NAROČILA: Še enkrat pregledate naročilo in ga potrdite na gumb: POTRDI NAROČILO.
      Naročilo je zaključeno.  Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljnjo obdelavo.
      Zgodovino in status naročil lahko kadarkoli spremljate v MOJ RAČUN s klikom na Zgodovina.
      Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

IDENTIFIKACIJA STRANK OB PREVZEMU BLAGA
Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost  prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.
NEPREVZEM POŠILJKE
V primeru neprevzema poslane pošiljke brez predhodnega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, vam bomo zaračunali stroške, ki so nastali s poštnino za pošiljanje pošiljke.

CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Nekatere fotografije artiklov so simbolične in lahko barvno odstopajo, kar pa ne spremeni njihovih lastnosti. Za morebitne napake na spletni strani se vam opravičujemo in vas prosimo, da se obrnete na nas (glej kontakt).

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

UPRAVLJAVEC OSEBNIH PODATKOV IN KONTAKTNI PODATKI
Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja družba Simona Pikl s.p. (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.
Podatki o upravljavcu:
MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.
Prekorje 100
3211 Škofja vas
Matična številka: 3194752000
Telefon:051 358 402
E-pošta: [email protected]
Katere osebne podatke obdelujemo

  • Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov);
  • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

    • kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
    • kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
    • kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete;
    • kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte in SMS sporočil);
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem?
Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh.
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.
Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.
Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja
Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

  • ponudniki storitev marketinga;
  • ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;
  • ponudniki pošiljanja sms sporočil;
  • ponudniki programerskih rešitev;
  • dostavne službe.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).
Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica?
Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
– da od nas kadarkoli zahtevate:

  • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;

– omejitev obdelave, kadar:

  • oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
  • je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
  • osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
  • pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Posodobljeno: 25.5.2018.

KOMUNIKACIJA
Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka

NAROČANJE
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

PRITOŽBE IN SPORI
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 051 358 402. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanjepotrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi uredbe.

Vprašajte nas!
Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 051 358 402 od ponedeljka do petka vsak dan od 8.30 do 16.00 ure, ali preko e-pošte na naslovu [email protected] ali osebno v našem salonu Nohteraj Monique, MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O., Gubčeva 6, 3000 Celje.

Kontakt
Studio Lepote Monique
MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.
Prekorje 100
3211 Škofja vas
PE: Nohteraj Monique, Gubčeva 6, 3000 Celje
E-pošta: [email protected]
Telefon: 051 358 402
Spletna stran: www.nohti-monique.si
FACE BOOK: Nohti Monique
DAVČNA: SI 11116307
MATIČNA: 3194752000
TRR: SI56 3000 0002 8060 875