Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Studia Lepote Monique so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna stran Studia Lepote Monique je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.

Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran Studia Lepote Monique. Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani  moniqueshop.si urejata z spodnjimi splošnimi pogoji. Na naši spletni strani moniqueshop.si lahko najdete izdelke za  nohte proizvajalcev FOOTLOGIX, O2SKINPRO, NO GROW, GREENIK COSMETICS, GEL II, LA PALM
PRODUCTS (Gel II), FAMOUS NAMES, NK COSMETICS, MNP MESAUDA
NAILPRO, EPILFREE, SLICARE, DEPIL OK in ti so razdeljeni v posamezne skupine. Ko najdete želeni izdelek, je poleg njegovega naziva navedena tudi količina in cena- če le ta ni navedena nas kontaktirajte na mail info@moniqueshop.si, ter praviloma opis izdelka. Za več informacij o izdelku,  način uporabe, se lahko obrnete na naše kontakte. V primeru, da boste izdelek naročili, bo na izdelku deklaracija z opozorili. Za nekatere izdelke lahko na vašo željo dobite tudi podrobna navodila za uporabo.

Za potrditev nakupa velja oddaja naročila preko spletne trgovine na spletnem mestu moniqueshop.si, elektronske pošte info@moniqueshop.si.
Ob nakupu kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Pogoji nakupa na spletnem mestu moniqueshop.si, ter se z njimi strinja.
Po oddanem naročilu boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

POSTOPEK NAKUPA

Nakup kot registriran uporabnik
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino moniqueshop.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu MOJ RAČUN zgodovino preteklih naročil.
Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite z klikom na gumb NADALJUJ. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono V KOŠARICO. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej.
Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb NA BLAGAJNO ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:
1. KOŠARICA: Ko kliknete na gumb POGLEJ KOŠARICO, lahko poljubno spreminjate količine izbranih izdelkov in zraven pritisnite gumb POSODOBI KOLIČINE.
Sledi gumb NA BLAGAJNO.
2. NA BLAGAJNI:

    1. MOŽNOST NAKUPA: Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. Lahko pa nakup izvedete  tudi kot “gost” in pri vsakem naročilu vnesete vse potrebne podatke za dostavo.
    2. NASLOV PLAČNIKA: Preverite svoje podatke za dostavo in kliknete gumb NADALJUJ.
      Sledi gumb PODROBNOSTI DOSTAVE.
    3. PODROBNOSTI DOSTAVE: Izberete naslov za dostavo (ali obstoječi naslov ali novi).
      Kliknite gumb NADALJUJ.
    4. NAČIN DOSTAVE: Izberete način dostave za naročilo.
      Kliknite gumb NADALJUJ. Sledi NAČIN PLAČILA.
    5.  NAČIN PLAČILA: Izberite način plačila za nakup in obkljukate ikono, kjer piše da ste prebrali splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Sledi gumb NADALJUJ.
    6. POTRDITEV NAROČILA: Še enkrat pregledate naročilo in ga potrdite na gumb: POTRDI NAROČILO.
      Naročilo je zaključeno.  Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljnjo obdelavo.
      Zgodovino in status naročil lahko kadarkoli spremljate v MOJ RAČUN s klikom na Zgodovina.
      Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

IDENTIFIKACIJA STRANK OB PREVZEMU BLAGA
Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost  prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.
NEPREVZEM POŠILJKE
V primeru neprevzema poslane pošiljke brez predhodnega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, vam bomo zaračunali stroške, ki so nastali s poštnino za pošiljanje pošiljke.

CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Nekatere fotografije artiklov so simbolične in lahko barvno odstopajo, kar pa ne spremeni njihovih lastnosti. Za morebitne napake na spletni strani se vam opravičujemo in vas prosimo, da se obrnete na nas (glej kontakt).

NAROČANJE
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

 

NAČIN PLAČILA

  • Plačilo po predračunu – Če ste se odločili za plačilo po predračunu, vam bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.
  • osebni prevzem- blago lahko prevzemete na naši PE Studio Monique, Gubčeva ulica 6, 3000 Celje med 8.30 in 16h od ponedeljka do petka.
  • plačilo po povzetju: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:
    – za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,
    – za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in
    – za znesek nad 501,00 € zaračuna 5,01 €.
  • Dodaten strošek pri plačilu po povzetju znaša 1,00€.

Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki sodi ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.

 

DOBAVA IN DOBAVNI ROK

MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Vaše naročilo obdelamo najkasneje v treh delovnih dneh. Naročila lahko praviloma oddate preko e-pošte ali izjemoma preko telefona ali osebno na sedežu podjetja. Naročila vam skušamo dostaviti v najkrajšem možnem času, najkasneje v 10 delovnih dneh. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, vas o tem obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s DPD dostavo. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu v paketu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun, pravilno izpolnjen garancijski list in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. V primeru, da izdelek izročen kupcu v garancijskem roku ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva od ponudnika, da ga v primernem roku popravi ali če tega ne stori, da mu namesto njega izroči izdelek, ki brezhibno deluje.
Strošek poštnine se plača po ceniku Pošte Slovenija in poštnino plača kupec ob prevzemu.
Varnost
Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

 

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA TER NEPREVZEM BLAGA
Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe  se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@moniqueshop.si  sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu (poštni stroški).
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O., Gubčeva ulica 6, 3000 Celje najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani  in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Priložena mora biti kopija računa.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

REKLAMACIJE in NAPAČNO BLAGO
REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani izdelek zamenjali z novim.
O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na mail info@moniqueshop.si, da bo zadeva čim hitreje urejena.

NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti trgovino www.nohti-monique.si na elektronski naslov info@moniqueshop.si. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina moniqueshop.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja se kupcu pošlje pravi izdelek.

Garancija
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za potrošnji material, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:

-neupoštevanje navodil za uporabo,
-popravila, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
-vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
-malomarnega ravnanja z izdelkom,
-poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

Za vse aparate in naprave je garancija 12-mesecev (od dneva nakupa), razen če ni posebej navedeno obdobje garancije.
Ob predaji artikel ne sme biti v razstavljenem stanju! Priložite tudi opis okvare. Obvezno priložite garancijski list in račun (oboje je lahko fotokopija).
Artikel lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:

MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.
Kočevarjeva ulica 12
3000 Celje

PRITOŽBE IN SPORI
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 051 358 402. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@moniqueshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanjepotrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi uredbe.

Vprašajte nas!
Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 051 358 402 od ponedeljka do petka vsak dan od 8.00 do 14.00 ure, ali preko e-pošte na naslovu info@moniqueshop.si ali osebno v našem salonu Nohteraj Monique, MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.KOČEVARJEVA ULICA 12, 3000 CELJE.

Kontakt:
MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.
E-pošta: info@moniqueshop.si
Telefon: 051 358 402
Spletna stran: moniqueshop.si
FACEBOOK: Beauty point Monique
INSTAGRAM: Beauty_point:Monique
DAVČNA: SI11116307
MATIČNA: 3194752000
TRR: SI56 3000 0002 8060 875

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

UPRAVLJAVEC OSEBNIH PODATKOV IN KONTAKTNI PODATKI
Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja družba (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.
Podatki o upravljavcu:
MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O.
Prekorje 100
3211 Škofja vas
Matična številka: 3194752000
Telefon:051 358 402
E-pošta: info@moniqueshop.si
Katere osebne podatke obdelujemo

  • Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov);
  • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

    • kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
    • kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
    • kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete;
    • kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte in SMS sporočil);
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem?
Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh.
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.
Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.
Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja
Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe MONIQUE LEPOTNA TOČKA  D. O. O. razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

  • ponudniki storitev marketinga;
  • ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;
  • ponudniki pošiljanja sms sporočil;
  • ponudniki programerskih rešitev;
  • dostavne službe.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).
Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica?
Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
– da od nas kadarkoli zahtevate:

  • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;

– omejitev obdelave, kadar:

  • oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
  • je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
  • osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
  • pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Posodobljeno: 29. 09. 2024

 

Kontakt Trgovina